XVRH74 - Volkswagen Golf uit 1999
Je bekijkt nu een Volkswagen Golf met kenteken XVRH74 . Ook bekend wel bekend als XV-RH-74. Op deze pagina vind je alle belangrijke informatie over deze Golf deze. Dit voertuig is gebouwd in 1999 en heeft een apk tot 09-12-2025.
Deze informatie is voor het laast gecontroleerd op .
Volkswagen Golf
1999
09-12-2025
€ Onbekend
hatchback
Samenvatting
Deze Volkswagen Golf personenauto met kenteken XVRH74 werd voor het eerst toegelaten op 03-03-1999 en is momenteel 26 jaar oud. De auto heeft een 4-cilinder motor met een cilinderinhoud van 1390 cc, wat zorgt voor een optimaal brandstofverbruik van 6.40 L/100km gecombineerd. Deze auto is WAM-verzekerd, wat zorgt voor extra gemoedsrust op de weg. De hatchback uitvoering heeft 5 zitplaatsen en beschikt over een elegante kleurstelling in groen . Met een 1037 kg leeggewicht en een maximale massa van 1640 kg, biedt deze Mercedes-Benz een perfecte balans tussen prestaties en comfort. De APK van deze auto is geldig tot 09-12-2025, zodat je verzekerd bent van een veilige en goedgekeurde voertuigstatus. Deze Volkswagen Golf wordt aangedreven door Benzine en voldoet aan de EURO 2 emissienormen, wat bijdraagt aan een lager milieu-impact. Met een 250 cm wielbasis en een elegante hatchback carrosserie, biedt deze auto zowel stijl als functionaliteit.
| Kenteken | XVRH74, XV-RH-74 |
| Merk | Volkswagen |
| Model | Golf |
| Bouwjaar | 1999 |
| Vorm | Hatchback |
APK historie voor XV-RH-74
Van deze Volkswagen Golf is de APK historie bekend. Hieronder vind je een overzicht van keuringen en vervangen onderdelen bij deze auto.
Dit voertuig moet op 09-12-2025 weer gekeurd worden.
| Datum | Meldingen |
|---|---|
| 09-12-2024 |
Vervangen onderdelen: Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
| 07-02-2023 |
Vervangen onderdelen: Remverschil op 1 as te groot |
| 2024 |
Geen bijzonderheden gevonden bij deze keuring. |
| 2023 |
Geen bijzonderheden gevonden bij deze keuring. |
| 2022 |
Geen bijzonderheden gevonden bij deze keuring. |
| 2021 |
Geen bijzonderheden gevonden bij deze keuring. |
APK-afkeurpunten rapport voor XVRH74
Hierboven vind je een deel van de APK historie van deze Volkswagen Golf. Ben je van plan om deze Volkswagen te kopen? Bestel dan een volledig APK-afkeurpunten rapport. Hierin vind je ook een overzicht van alle oderhoudshistorie en reparaties.
Motor- en technischegegevens XVRH74
Deze Volkswagen Golf is uitgerust met een krachtige 4-cilinder Benzine motor. Met een cilinderinhoud van 1390 cc levert de motor een indrukwekkend vermogen van 74.80 pk, wat zorgt voor een dynamische en responsieve rijervaring. De auto biedt 5 comfortabele zitplaatsen , ideaal voor zowel dagelijks woon-werkverkeer als lange ritten. Daarnaast draagt het efficiënte brandstofverbruik bij aan lagere operationele kosten en een milieuvriendelijke rijstijl. Met geavanceerde technische specificaties en een elegante uitstraling, is deze Volkswagen Golf een uitstekende keuze voor wie op zoek is naar zowel prestaties als comfort.
Technische gegevens
| Aantal deuren | 2 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Massa rijklaar | 1137 kg |
| Massa ledig | 1037 kg |
| Toegestaande max. massa | 1640 kg |
| Onderhoudshistorie |
Motor
| Vermogen | 55 kW / 75 pk |
| Cilinderinhoud | 1390 liter |
| Aantal cilinders | 4 |
| Type brandstof | Benzine |
| Brandstof gebruik stad | 8,4 l/100km ( ±12 km per liter ) |
| Brandstof gebruik snelweg | 5,3 l/100km ( ±19 km per liter ) |
| Brandstof gebruik gecombineerd | 1 l/100km ( ±16 km per liter ) |
Geluidsgegevens
| Geluidsniveau stationair | 81 db(A) |
| Geluidsniveau rijdend | db(A) |
| Geluidsniveau toerentaal |
3750 rpm
Dit is het toerentaal waarbij het geluidsniveau is gemeten |
Milieugegevens
| CO2 uitstoot | 154 g/km |
| Milieu klasse | 70/220*1996/69 |
| Emissiecode | 2 |
| Zuinigheidslabel |
Waarde- en registratiegegevens van XV-RH-74
De huidige eigenaar van XVRH74 heeft deze Volkswagen sinds 03-03-1999 in bezit en heeft hem dus 26 jaar geleden gekocht. De Golf is voor het eerst op kenteken gezet op 03-03-1999 en is dus 26 jaar oud. Volgens onze gegevens heeft deze Volkswagen sinds 03-03-1999 een Nederlands kenteken. Omdat deze twee datums gelijk zijn, is XVRH74 een orginele Nederlandse auto.
Eigenarenhistorie
| Datum | Gebeurtenis |
|---|---|
| 03-03-1999 | Op deze datum is XVRH74 voor het laatst van eigenaar gewisseld. |
| 03-03-1999 | Op deze datum is XVRH74 voor het eerst op kenteken gezet in Nederland. |
| 03-03-1999 | Op deze datum is XVRH74 voor het eerst toegelaten tot de openbare weg, nadat deze uit de Volkswagen fabriek kwam rollen. |
Huidige eigenaar van XVRH74
De huidige eigenaar van deze Volkswagen is geheime informatie
Vanwege privacy redenen kunnen wij deze huidige eigenaar van de Golf niet openbaar tonen op internet. Schaf een premium rapport aan om deze gegevens te kunnen bekijken.
Waarde ontwikkeling van XVRH74 sinds 1999
Nieuw koste deze Golf € inclusief 3341 euro BPM. Gemiddeld verliest een Volkswagen zo'n 15% aan waarde per jaar.
| Oorspronkelijke aanschafprijs | € |
| Bruto BPM | € 3341 |
| Huidige dagwaarde | € geheim |
| Inruilwaarde | € geheim |
Benieuwd wat XVRH74 nu waard is? Bestel ons premium rapport en krijg een uitgebreid waarde overzicht op basis van verkoopstatistieken en marktdata van soortgelijke Volkswagen voertuigen:
Reviews voor XVRH74
Er zijn nog geen reviews bekend voor deze Volkswagen Golf. Heb jij ervaring met deze Volkswagen ? Deel je ervaringen en help anderen bij het maken van een keuze:
Schrijf een review over XV-RH-74
Veel gestelde vragen over XV-RH-74
Deze Volkswagen is diverse keren opgzocht op onze website. Meestal willen mensen graag de volgende dingen weten over de Golf:
Blader door alle tweedehands Volkswagen auto's
Ontdek andere Volkswagen voertuigen
Kenteken XVRH74 maakt deel uit van de Volkswagen familie.
Volkswagen, opgericht in 1937 in Duitsland, is één van de meest herkenbare automerken ter wereld. De naam "Volkswagen" betekent letterlijk "auto van het volk", en dat idee staat centraal in de visie van het merk. Het bedrijf begon als producent van de iconische Kever, een model dat snel een symbool werd van de naoorlogse Duitse economie en de populariteit van autorijden in Europa.