17RVTR - Fiat Seicento uit 2005
Je bekijkt nu een Fiat Seicento met kenteken 17RVTR . Ook bekend wel bekend als 17-RV-TR. Op deze pagina vind je alle belangrijke informatie over deze Seicento deze. Dit voertuig is gebouwd in 2005 en heeft een apk tot 26-09-2026.
Deze informatie is voor het laast gecontroleerd op .
Fiat Seicento
2005
26-09-2026
€ Onbekend
hatchback
Samenvatting
Deze Fiat Seicento personenauto met kenteken 17RVTR werd voor het eerst toegelaten op 30-09-2005 en is momenteel 20 jaar oud. De auto heeft een 4-cilinder motor met een cilinderinhoud van 1108 cc, wat zorgt voor een optimaal brandstofverbruik van 6.00 L/100km gecombineerd. Deze auto is WAM-verzekerd, wat zorgt voor extra gemoedsrust op de weg. De hatchback uitvoering heeft 4 zitplaatsen en beschikt over een elegante kleurstelling in blauw . Met een 710 kg leeggewicht en een maximale massa van 1200 kg, biedt deze Mercedes-Benz een perfecte balans tussen prestaties en comfort. De APK van deze auto is geldig tot 26-09-2026, zodat je verzekerd bent van een veilige en goedgekeurde voertuigstatus. Deze Fiat Seicento wordt aangedreven door Benzine en voldoet aan de EURO 4 emissienormen, wat bijdraagt aan een lager milieu-impact. Met een 220 cm wielbasis en een elegante hatchback carrosserie, biedt deze auto zowel stijl als functionaliteit.
Verkoophistorie 17RVTR
Wij hebben 1 recente advertentie gevonden voor deze Fiat Seicento.
| Kilometerstand | 109574 km |
| Vraagprijs | € 1495 |
| Te koop sinds |
APK historie voor 17-RV-TR
Van deze Fiat Seicento is de APK historie bekend. Hieronder vind je een overzicht van keuringen en vervangen onderdelen bij deze auto.
Dit voertuig moet op 26-09-2026 weer gekeurd worden.
| Datum | Meldingen |
|---|---|
| 11-09-2023 |
Vervangen onderdelen: Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht Achteruitrijlicht werkt niet (goed) Dim-, grootlicht werkt niet (goed) Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont |
| 2024 |
Geen bijzonderheden gevonden bij deze keuring. |
| 2023 |
Geen bijzonderheden gevonden bij deze keuring. |
| 2022 |
Geen bijzonderheden gevonden bij deze keuring. |
| 2021 |
Geen bijzonderheden gevonden bij deze keuring. |
APK-afkeurpunten rapport voor 17RVTR
Hierboven vind je een deel van de APK historie van deze Fiat Seicento. Ben je van plan om deze Fiat te kopen? Bestel dan een volledig APK-afkeurpunten rapport. Hierin vind je ook een overzicht van alle oderhoudshistorie en reparaties.
Motor- en technischegegevens 17RVTR
Deze Fiat Seicento is uitgerust met een krachtige 4-cilinder Benzine motor. Met een cilinderinhoud van 1108 cc levert de motor een indrukwekkend vermogen van 54.40 pk, wat zorgt voor een dynamische en responsieve rijervaring. De auto biedt 4 comfortabele zitplaatsen , ideaal voor zowel dagelijks woon-werkverkeer als lange ritten. Daarnaast draagt het efficiënte brandstofverbruik bij aan lagere operationele kosten en een milieuvriendelijke rijstijl. Met geavanceerde technische specificaties en een elegante uitstraling, is deze Fiat Seicento een uitstekende keuze voor wie op zoek is naar zowel prestaties als comfort.
Technische gegevens
| Aantal deuren | 2 |
| Aantal zitplaatsen | 4 |
| Aantal wielen | 4 |
| Massa rijklaar | 810 kg |
| Massa ledig | 710 kg |
| Toegestaande max. massa | 1200 kg |
| Onderhoudshistorie |
Motor
| Vermogen | 40 kW / 54 pk |
| Cilinderinhoud | 1108 liter |
| Aantal cilinders | 4 |
| Type brandstof | Benzine |
| Brandstof gebruik stad | 8,3 l/100km ( ±12 km per liter ) |
| Brandstof gebruik snelweg | 4,7 l/100km ( ±21 km per liter ) |
| Brandstof gebruik gecombineerd | 1 l/100km ( ±17 km per liter ) |
Geluidsgegevens
| Geluidsniveau stationair | 78 db(A) |
| Geluidsniveau rijdend | 73 db(A) |
| Geluidsniveau toerentaal |
3750 rpm
Dit is het toerentaal waarbij het geluidsniveau is gemeten |
Milieugegevens
| CO2 uitstoot | 143 g/km |
| Milieu klasse | 70/220*2001/1B |
| Emissiecode | 4 |
| Zuinigheidslabel |
Waarde- en registratiegegevens van 17-RV-TR
De huidige eigenaar van 17RVTR heeft deze Fiat sinds 18-10-2024 in bezit en heeft hem dus 1 jaar geleden gekocht. De Seicento is voor het eerst op kenteken gezet op 30-09-2005 en is dus 20 jaar oud. Volgens onze gegevens heeft deze Fiat sinds 30-09-2005 een Nederlands kenteken. Omdat deze twee datums gelijk zijn, is 17RVTR een orginele Nederlandse auto.
Eigenarenhistorie
| Datum | Gebeurtenis |
|---|---|
| 18-10-2024 | Op deze datum is 17RVTR voor het laatst van eigenaar gewisseld. |
| 30-09-2005 | Op deze datum is 17RVTR voor het eerst op kenteken gezet in Nederland. |
| 30-09-2005 | Op deze datum is 17RVTR voor het eerst toegelaten tot de openbare weg, nadat deze uit de Fiat fabriek kwam rollen. |
Huidige eigenaar van 17RVTR
De huidige eigenaar van deze Fiat is geheime informatie
Vanwege privacy redenen kunnen wij deze huidige eigenaar van de Seicento niet openbaar tonen op internet. Schaf een premium rapport aan om deze gegevens te kunnen bekijken.
Waarde ontwikkeling van 17RVTR sinds 2005
Nieuw koste deze Seicento € inclusief 1157 euro BPM. Gemiddeld verliest een Fiat zo'n 15% aan waarde per jaar.
| Oorspronkelijke aanschafprijs | € |
| Bruto BPM | € 1157 |
| Huidige dagwaarde | € geheim |
| Inruilwaarde | € geheim |
Benieuwd wat 17RVTR nu waard is? Bestel ons premium rapport en krijg een uitgebreid waarde overzicht op basis van verkoopstatistieken en marktdata van soortgelijke Fiat voertuigen:
Reviews voor 17RVTR
Er zijn nog geen reviews bekend voor deze Fiat Seicento. Heb jij ervaring met deze Fiat ? Deel je ervaringen en help anderen bij het maken van een keuze:
Schrijf een review over 17-RV-TR
Veel gestelde vragen over 17-RV-TR
Deze Fiat is diverse keren opgzocht op onze website. Meestal willen mensen graag de volgende dingen weten over de Seicento:
Blader door alle tweedehands Fiat auto's
Ontdek andere Fiat voertuigen
Kenteken 17RVTR maakt deel uit van de Fiat familie.
Fiat, een van de bekendste automerken ter wereld, heeft een rijke geschiedenis die teruggaat tot 1899. Opgericht in Turijn, Italië, begon Fiat als een klein bedrijf dat snel uitgroeide tot een van de leidende autofabrikanten in Europa. De naam Fiat is een acroniem voor "Fabbrica Italiana Automobili Torino," wat de oorsprong van het merk benadrukt.