Audi TT kenteken check

Audi TT kenteken opzoeken. 458 kentekens voor jou.

Check je Audi TT :

Vul hieronder het kenteken in dat je wilt opzoeken en klik op de oranje knop.

Actueel aanbod Audi TT - bijgewerkt op

Onze slimme zoekbots houden het internet continu in de gaten voor het aanbod van de nieuwste Audi TT voertuigen. Hieronder vind je een overzicht van de meest recente te koop aangeboden voertuigen waarvoor je een kenteken check kunt uitvoeren:

Kenteken G297HJ

Audi 2.0 TFSI

Kenteken G297HJ

108009 km - 14900

Aangeboden sinds

Kenteken GVS96V

Audi 2.0 TFSI

Kenteken GVS96V

161330 km - 10950

Aangeboden sinds

Kenteken N608GN

Audi 3.2 V6 quattro

Kenteken N608GN

144704 km - 9999

Aangeboden sinds

Kenteken ZGDJ41

Audi 1.8 5V Turbo

Kenteken ZGDJ41

207841 km - 4250

Aangeboden sinds

Kenteken 29JNZS

Audi 1.8 5V Turbo quattro

Kenteken 29JNZS

134877 km - 12950

Aangeboden sinds

Kenteken ZB008J

Audi Roadster 2.0 TFSI Pro Line S, Cruise, Park-cam,211pk

Kenteken ZB008J

96354 km - 18950

Aangeboden sinds

Kenteken 20LHS9

Audi 1.8 5V Turbo

Kenteken 20LHS9

138591 km - 8950

Aangeboden sinds

Kenteken S921HJ

Audi 2.0 TFSI

Kenteken S921HJ

127926 km - 13950

Aangeboden sinds

Kenteken 14TPP6

Audi TT1.8 5V Turbo Automaat Leer APK NAP

Kenteken 14TPP6

227996 km - 4499

Aangeboden sinds

Kenteken S921HJ

Audi TTRoadster 2.0 TFSI Leder / Navi

Kenteken S921HJ

127926 km - 13950

Aangeboden sinds

Kenteken 11NTDG

Audi 1.8 5V Turbo

Kenteken 11NTDG

293430 km - 3950

Aangeboden sinds

Kenteken T729HJ

Audi 1.8 TFSI

Kenteken T729HJ

139052 km - 12450

Aangeboden sinds

Kenteken 57TKGR

Audi Roadster 1.8 Turbo Roadster NETTE AUTO

Kenteken 57TKGR

193940 km - 4625

Aangeboden sinds

Kenteken RF293L

Audi Roadster 2.0 S-line DSG

Kenteken RF293L

188369 km - 9400

Aangeboden sinds

Kenteken T547JB

Audi 2.0 TFSI

Kenteken T547JB

196632 km - 8995

Aangeboden sinds

Kenteken J538TP

Audi 2.0 TFSI

Kenteken J538TP

224866 km - 8990

Aangeboden sinds

Kenteken 59JNJ4

Audi 3.2 V6 quattro

Kenteken 59JNJ4

100871 km - 17650

Aangeboden sinds

Kenteken 59RGP6

Audi TTRoadster 1.8 5V Turbo | Climate control | Stoelver

Kenteken 59RGP6

186983 km - 4995

Aangeboden sinds

Kenteken 59XNJT

Audi TT 1.8 T Roadster 110KW 2001 Zwart APK Cabrio

Kenteken 59XNJT

205819 km - 4250

Aangeboden sinds

Kenteken R846JJ

Audi 2.0 TFSI

Kenteken R846JJ

163783 km - 9950

Aangeboden sinds

Kenteken 77XRVZ

Audi TTRoadster 2.0 TFSI Pro Line Weinig kilometers.

Kenteken 77XRVZ

109537 km - 13940

Aangeboden sinds

Kenteken 14NNHL

Audi TT

Kenteken 14NNHL

223553 km - 4895

Aangeboden sinds

Kenteken 82LJXG

Audi 1.8 5V Turbo

Kenteken 82LJXG

201048 km - 3995

Aangeboden sinds

Kenteken 81HRT1

Audi TTRoadster 2.0 TFSI S-Line 200 PK Bose Xenon Stoelve

Kenteken 81HRT1

223165 km - 9940

Aangeboden sinds

Kenteken 14PNT4

Audi 2.0 TFSI Pro Line / AUTOMAAT / 2011 / 211PK !

Kenteken 14PNT4

238204 km - 10460

Aangeboden sinds

Kenteken 1TVP00

Audi TT Roadster 1.8 5V Turbo quattro (bj 2001)

Kenteken 1TVP00

188024 km - 3999

Aangeboden sinds

Kenteken 73PNKS

Audi 1.8 T / Perfect / Org. NL / Uniek mooi

Kenteken 73PNKS

62500 km - 16950

Aangeboden sinds

Kenteken 99NPNG

Audi 1.8 5V Turbo

Kenteken 99NPNG

134010 km - 11950

Aangeboden sinds

Kenteken 77DFPS

Audi Quattro 1.8 Turbo 224pk QSP K&N Circuit Tuning

Kenteken 77DFPS

229594 km - 7950

Aangeboden sinds

Kenteken 70GNSK

Audi 1.8 5V Turbo

Kenteken 70GNSK

222248 km - 4999

Aangeboden sinds

Kenteken 49TSBK

Audi 2.0 TFSI Pro Line

Kenteken 49TSBK

235445 km - 7999

Aangeboden sinds

Kenteken 49TSBK

Audi TT2.0 TFSI S Line|NAP|2E EIG|LEDER|CRUISE|NAVI|STOEL

Kenteken 49TSBK

235445 km - 7999

Aangeboden sinds

Kenteken 4XFT98

Audi 2.0 TFSI ECC-AIRCO/NAVI/XENON/S-LINE

Kenteken 4XFT98

199512 km - 6950

Aangeboden sinds

Kenteken 44ZGFJ

Audi 3.2 V6 quattro Pro Line

Kenteken 44ZGFJ

167773 km - 12950

Aangeboden sinds

Kenteken 89XJRR

Audi 1.8 5V Turbo

Kenteken 89XJRR

206629 km - 4000

Aangeboden sinds

Kenteken 97ZFXD

Audi TT 1.8 5V TURBO STOELV LEDER PARROT AUT AIRCO LM VELGEN

Kenteken 97ZFXD

231545 km - 5495

Aangeboden sinds

Kenteken 23NPVB

Audi Roadster 1.8 5V Turbo 180PK S-Line Unieke Kleur

Kenteken 23NPVB

194648 km - 9950

Aangeboden sinds

Kenteken 95JVR5

Audi TTAudi TT Roadster 1.8T Quattro 152.316km 2004

Kenteken 95JVR5

152316 km - 7490

Aangeboden sinds

Kenteken 79JRHR

Audi TT Roadster 1.8 5V Turbo ( ACTIE! NU IN PRIJS VERLAAGD)

Kenteken 79JRHR

281217 km - 3495

Aangeboden sinds

Blader door Audi TT kentekens -

Over de Audi TT

De Audi TT is een sportieve tweezitter van het Duitse automerk Audi. De TT wordt sinds 1998 geassembleerd in Gyor in Hongarije. Concurrentie komt vandaag de dag uit de hoek van de BMW Z4, de Mercedes-Benz SLK, de Nissan 350Z en consorten.

De Audi TT is genoemd naar de NSU TT, een kleine auto uit de jaren '60 geproduceerd door NSU op basis van de NSU Prinz. De NSU TT was op zijn beurt weer vernoemd naar de beroemde motorfietsenrace Tourist Trophy.De Audi TT was in 1995 de eerste onthulde conceptauto op de IAA in Frankfurt. Als eerste verscheen er een coupé versie van de TT de verkrijgbaar was van 1998 tot 2006. Het motorgamma van de eerste versie startte bij een 1,8-liter turbomotor met vijfkleppentechniek die 150 pk levert met voorwielaandrijving en eindigde bij een 3,2-liter VR6-motor (door Audi zelf V6 genoemd) met 250 pk die standaard Audi's quattro vierwielaandrijvingssysteem had. Andere versies zijn de 1.8 Turbo met 180 pk en keuze tussen voorwielaandrijving of quattro, en de 1.8 Turbo 225 pk met standaard quattro-aandrijving. De duurste versies hebben uitsluitend vierwielaandrijving (dit zijn de 1.8 Turbo van 225 pk en de 3.2 V6).De Roadster was sinds 1999 verkrijgbaar. De motoren zijn identiek aan die van de Coupé. De betekenis van het woordje Roadster is hier echter niet correct. De Audi TT Roadster is namelijk niet als open auto gebouwd, maar als coupé. Zodoende is hij officieel gezien wel een cabrio maar geen Roadster. De TT Roadster is voorzien van een handbediend stoffen dak waardoor de constructie licht blijft.In 2005 kwam Audi met een speciale versie op de proppen, de Audi TT quattro sport. Dit deden ze ter ere van de 25e verjaardag van het quattro-systeem. Voor de Audi TT quattro sport koos men voor de 1,8-liter turbomotor. Voor deze versie levert hij 240 pk een maximaal koppel van 320 Nm. De quattro sport kan er in 5,9 seconden mee van 0 naar 100 en heeft een topsnelheid die volgens de fabrikant tegen de 250 km/h ligt. De versnellingsbak is een handgeschakelde zesbak. Ten opzichte van de normale 1,8-liter turboversie met 225 pk is de TT quattro sport 75 kg lichter, onder andere door het verwijderen van de kleine achterbank. Het totale gewicht komt daarmee op 1390 kg, dit betekent dat de TT 5,8 kg per pk heeft. De quattro sport heeft ook wat techniek geleend van de TT met de 3.2 V6. Het achterste deel van de bodem komt van de V6-versie. Hierdoor kan de accu van voren naar achteren worden verplaatst wat de gewichtsverdeling ten goede komt. Standaard is de quattro sport voorzien van het S-line pakket. Dat houdt in dat de auto onder meer sportievere bumpers en spatborden heeft. Aan de achterzijde zit een diffusor en 2 opvallende uitlaatpijpen, en de auto is 20 mm lager gelegd. De snelle TT heeft unieke 18"-velgen met 15 spaken en rode remklauwen. Het dak, de achteruitkijkspiegels en de luchtinlaten zijn steeds zwart gelakt. Voor de koetswerklak valt er te kiezen uit vijf kleuren. In het interieur is er een combinatie van alcantara en leder voor de bekleding, en de stoelen zijn vervangen door Recaro-kuipzetels. Op het handschoenkastje is een speciale badge te vinden, die duidelijk maakt dat het niet om een gewone TT gaat.In het voorjaar van 2006 (6 april) werd de nieuwe TT Coupé voorgesteld in Berlijn. Een jaar later in het voorjaar van 2007 kwam ook de nieuwe TT Roadster op de markt. Hij is wat groter dan zijn voorganger. Bij de lancering is de nieuwe TT beschikbaar met twee motoren. Audi combineert voor de nieuwe TT voor de eerste keer aluminium en staal voor de ASF (Audi Space Frame) technologie: 69 procent van de carrosserie is van aluminium. De stalen onderdelen zitten voornamelijk achteraan in de auto voor een optimale gewichtsverdeling (als tegengewicht voor de ver naar voren geplaatste motor). Voor een verbeterde neerwaartse druk op de achterwielen komt bij 120 km/h een spoiler uit de achterklep. De multi-link achterwielophanging is nieuw en die zorgt samen met andere vernieuwingen aan het onderstel (zoals de grotere spoorbreedte en grotere wielen) voor een verbeterde wegligging. Later zal Audi een magnetic ride (adaptief schokdempersysteem) beschikbaar stellen.

Bij de huidige TT was er keuze uit twee motoren: de 2,0-liter viercilinder TFSI turbomotor met directe benzine inspuiting die 200 pk levert, waarmee de TT in 6,4 seconden naar 100 km/h accelereert en een topsnelheid haalt van 240 km/h. Met de 250 pk sterke 3,2-liter VR6-motor (V6) is de sprinttijd 5,7 seconden en haalt de TT een begrensde top van 250 km/h. Beide motoren worden gekoppeld aan een handgeschakelde zesbak, maar kunnen als optie worden gecombineerd met de S tronic transmissie met dubbele koppeling (Audi's nieuwe benaming voor de DSG-transmissie). De 2.0 TFSI heeft standaard voorwielaandrijving maar is vanaf 2008 ook leverbaar met quattro vierwielaandrijving, terwijl de TT 3.2 standaard quattro heeft in combinatie met de V6. Inmiddels breidt het motorenaanbod zich verder uit met vanaf de zomer 2008 als nieuw instapmodel een 1,8-liter TFSI-motor van 160 pk.

Ook zal er voor het eerst een dieselmotor verkrijgbaar worden. Dit wordt een nieuwe 2,0-liter TDI met common-rail die 170 pk en 350 Nm levert. Deze 170 pk versie van de 2.0 TDI zal in deze zomer debuteren in de TT. Ook zal de diesel verkrijgbaar zijn in combinatie met quattro-aandrijving. Overigens had Audi al eerder plannen met een dieselmotor voor de TT. In 2004 was er al een TT van de eerste generatie klaar voor productie met een 1,9-liter TDI van 150 pk aan boord, onder andere bekend uit de Volkswagen Golf en de Seat Toledo. Het was echter te kort dag om deze variant te introduceren omdat de TT al bijna aan het einde van zijn levensfase was.

In 2010 kreeg de TT een kleine update. Het front werd iets gewijzigd en de 2.0 TFSI en 3.2 V6 motoren kwamen te vervallen. Voor deze twee varianten werd de nieuwe generatie 2.0 TFSI-motor met Audi Valvelift leverbaar met een vermogen van 211 pk en een koppel van 350 Nm. Voortaan heeft deze nieuwe variant 2 uitlaatpijpen links en rechts verdeeld zoals bij de oude V6-versie i.p.v. een dubbele uitlaat aan één zeide.Op het jaarlijkse GTI-evenement in Wörthersee in Oostenrijk van mei 2007 toonde Audi de Audi TT clubsport quattro. Deze sportieve TT is op basis van de Roadster ontwikkeld en heeft de 2,0-liter TFSI-motor die getuned is tot 300 pk. De motor is afkomstig uit de Audi S3 en heeft een gewijzigd inlaatspruitstuk om zo tot 300 pk te komen. De motor is gekoppeld aan en zestraps S tronic versnellingsbak en de auto heeft quattro vierwielaandrijving. Ook het uiterlijk onderging ingrijpende wijzigingen waarbij de extreem lage vooruit en grote bumpers het meest in het oog springend is. Ook het interieur werd aangepast en voorzien van een Bang & Olufsen Sound System wat ook op andere modellen van Audi leverbaar is.

Filmpjes

Nog geen reviews voor de Audi TT kenteken check. Gemiddeld hebben voertuigen uit dit segment 7 reviews met een gemiddelde score van 4 van 5 sterren.

Andere modellen van Audi