Alfa Romeo GT kenteken check

Alles over Alfa Romeo GT kentekens. Meer dan 8 zijn bij ons bekend.

Check je Alfa Romeo GT :

Vul hieronder het kenteken in dat je wilt opzoeken en klik op de oranje knop.

Actueel aanbod Alfa Romeo GT - bijgewerkt op

Onze slimme zoekbots houden het internet continu in de gaten voor het aanbod van de nieuwste Alfa Romeo GT voertuigen. Hieronder vind je een overzicht van de meest recente te koop aangeboden voertuigen waarvoor je een kenteken check kunt uitvoeren:

Kenteken 15ZKJD

Alfa Romeo GT1.8 TS Imola

Kenteken 15ZKJD

218000 km - 3500

Aangeboden sinds

Kenteken 32STJS

Alfa Romeo 1.8 T.Spark Distinctive

Kenteken 32STJS

198042 km - 2750

Aangeboden sinds

Kenteken 29NXZL

Alfa Romeo 3.2 V6 Distinctive

Kenteken 29NXZL

258669 km - 9950

Aangeboden sinds

Kenteken 51XGRS

Alfa Romeo GT2.0 JTS Distinctive

Kenteken 51XGRS

287569 km - 2450

Aangeboden sinds

Kenteken 75RRLR

Alfa Romeo GT2.0 JTS Distinctive

Kenteken 75RRLR

122713 km - 3250

Aangeboden sinds

Kenteken 05XZTZ

Alfa Romeo 2.0 JTS Imola

Kenteken 05XZTZ

249013 km - 2795

Aangeboden sinds

Kenteken 18PZLF

Alfa Romeo 2.0 JTS Distinctive

Kenteken 18PZLF

263374 km - 2950

Aangeboden sinds

Kenteken 16GBS4

Alfa Romeo 2.0 JTS Imola

Kenteken 16GBS4

183079 km - 4950

Aangeboden sinds

Kenteken 13XRHF

Alfa Romeo GT2.0 JTS Distinctive / Leder / Ecc / Elek Pakket /

Kenteken 13XRHF

127143 km - 6850

Aangeboden sinds

Kenteken GNK69J

Alfa Romeo 3.2 V6 Distinctive

Kenteken GNK69J

144415 km - 14950

Aangeboden sinds

Kenteken 34HKK3

Alfa Romeo GT2.0 JTS Imola

Kenteken 34HKK3

232000 km - 3000

Aangeboden sinds

Blader door Alfa Romeo GT kentekens -

Over de Alfa Romeo GT

De Alfa Romeo GT is een coupé van het Italiaanse automerk Alfa Romeo. De wagen is te verkrijgen als een 2+2 GT Coupé sinds 2004.

De Alfa GT werd in 2003 geïntroduceerd op de autobeurs van Genève en is gebaseerd op de Alfa 147/156. Ook het dashboard werd overgenomen van de 147. Toch werd de GT een aparte wagen en Alfa Romeo schakelde zelfs de hulp van Bertone in voor het ontwerp. De laatste keer dat Alfa Romeo dit deed was in 1984 voor het ontwerp van de Alfa 90. Ondanks de gelijkenis met de 147 had de GT een eigen krachtige en fraaie uitstraling. Dit was terug te vinden aan de hooggeplaatste, kleine ramen, de hoge, korte achterkant en brede spatborden. De achterkant werd gekenmerkt door kleine, platte achterlichten.

De naam "GT", Gran Turismo, was niet echt fantasievol, maar het gaf wel aan dat Alfa Romeo deze wagen niet als een echte sportieveling wilde verkopen, maar meer als comfortabele, sportieve coupé. Doordat de veereigenschappen van de voor- en achterwielophanging op elkaar zijn afgestemd, en door de aanwezigheid van hulpsystemen als VDC, ASR en MSR, blinkt de Alfa GT uit door fabuleuze rij- en stuurkwaliteiten en een zeer stabiel weggedrag.

Het weggedrag is dus sportief, maar niet oncomfortabel, je kan er rustig honderden kilometers mee reizen zonder moe te worden van de herrie of keiharde afstelling van het onderstel. Doordat de GT de Alfa 156 als basis heeft, is het grote voordeel dat de GT voor een coupé vrij veel binnenruimte en kofferruimte heeft.

In eerste instantie was de GT leverbaar als 2.0 JTS 16v (Jet Thrust Stoichiometric) met 165 pk de direct ingespoten benzinemotor, bekend van de 156, GTV en Spider, als 3.2 V6 met 240 pk die ook in veel Alfa's terug te vinden is en zelfs als diesel. De diesel is ook een bekende uit de 156, het was de moderne 1.9 JTD 16v met 150 pk. De 3.2 V6 versie haalt een topsnelheid van 243 km/u en van nul naar honderd duurt slechts 6,7 seconden. Dat de huidige generatie diesels intussen zo verfijnd zijn dat deze niet misstaan in een coupé bewijzen ook zijn prestaties: de diesel versie haalt een topsnelheid van bijna 210 km/u en spurt van 0 naar 100 km/u in 9,6 seconden. Een basisuitvoering in de vorm van een 1.8 TS 16v volgde een half jaar later. De 2.0 JTS 16v is ook verkrijgbaar met de selespeed-optie (sequentiële versnellingsbak).

Naast de drie uitvoeringen (Impression, Progression en Distinctive) introduceert Alfa Romeo in 2007 een kleine facelift voor de nieuwe Alfa GT en een tweetal optiepakketten, alsmede een speciale serie.

Uiterlijk zijn de nieuwkomers onder meer herkenbaar aan aluminium accenten op de voorbumper, terwijl de Alfa GT 3.2 V6 24V en alle dieseluitvoeringen zich onderscheiden met een dubbele uitlaat.Met uitzondering van de Alfa GT 3.2 is het interieur van de nieuwe Alfa GT voorzien van een nieuw instrumentarium. In alle uitvoeringen is de versnellingspook in aluminium uitgevoerd. Ook het dashboard heeft dankzij een nieuw donkergrijs middengedeelte een nog moderner uiterlijk gekregen.

In 2010 zijn er nog enkele einde reeks versies verkocht zoals de 3.2 V6 "100th Anniversary Limited Edition" voor de Internationale markt en de 2.0 JTS ‘Quadrifoglio Oro’ "goudkleurig klaverblaadje" met tal van extra's in Japan.

In België was er de "Edizione Sprint" die talrijke extra opties als standaard aangemeten kreeg.

De productie van de GT werd eind 2010 stop gezet. Van de GT zijn in totaal 80.832 exemplaren gebouwd.

Filmpjes

Nog geen reviews voor de Alfa Romeo GT kenteken check. Gemiddeld hebben voertuigen uit dit segment 3 reviews met een gemiddelde score van 5 van 5 sterren.

Andere modellen van Alfa Romeo